zaterdag, augustus 26, 2006

Pre-holiday prayers and The Journey | Voorbereidende gebeden en De Reis

Mijn gebed-hoek ("God-hoekje") bij mij thuis. Completen rulezzz.

My prayer corner ("God-hoekje") at home. Compline rocks my socks.



Vliegtuig uit Iran. Tsja, mensen moeten wat doen tijdens de lange wachten op Schipol.

A plane of the fleet of the airline of the Islamic Republic of Iran.



Beenruimte op de vliegtuig!

Legroom on the plane! Dutchies, you see, are taller than your average human being, and on cheapo budget airlines this makes for an uncomfortable flight unless, like us, you are a) shrewd (common amongst Dutchies like VA) and b) very good at tactical queueing (common amongst Brits like PP). However, we were lucky and managed to get front row seats. Hurrah!



Wordt vervolgd!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ongelooflijk leuke en mooi reportage, die smaakt naar meer. Dartmoor is geweldig. Ik ben er zelf in 1976 geweest. De steden zijn waarschijnlijk erg veranderd, maar de natuur gelukkig niet. De kloosters waarschijnlijk ook niet, tenzij in positieve zin. Prachtig die tuinen! Mocht je binnen helemaal niet fotograferen?

maandag, 28 augustus, 2006  
Blogger puella said...

Binnen de kerk zijn er bordjes die vragen dat bezoekers geen foto's maken. Veel negeren dat, en dat vind ik slecht. Ik heb uit respect voor de gemeenschap dus geen foto's van binnen gemaakt - en ben ook trouwens geen goede fotograaf.

maandag, 28 augustus, 2006  

Een reactie posten

<< Home